10 augusti 2024

Till Forsers på Säro

Jag vaknade först i morse och satte mig ute på trappan i solen. Fick mig ett gott skratt när deras gräsklippare var väldigt kontaktsökande och körde fram till mig ett par gånger.


Vi var hemma vid tolvtiden och jag stack iväg till gymmet. Michi, stackaren, har haft rätt ont i ryggen de senaste dagarna och valde att ta en lugn promenad istället. På kvällen åkte vi ut till Niklas och Kristina Forser i Särö. De har lille söte Molle.


Det blev väldigt god middag med kantarellsnittar till förrätt och sedan som en thai beef salad till varmrätt.



Anna och Erik var i Munchen för att titta på Adele över helgen. Det var en helt fantastisk konsert denna kväll.


Nu var det nog nästan sista gången de kunde ut och flyga. Anna är ju i vecka 29 plus. Man får nog flyga fram till fyra veckor innan beräknad nedkomst, men det är väl bättre att ta det lite lugnt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar