05 juli 2024

Vi firar min födelsedag - igen

Efter frukosten med pappa så åkte jag och Michi in till Kungälv för att handla inför kvällens middag. Fiskaffären vid Ica Maxi är fantastisk.



Vid halvtretiden dök Helene, Thomas och Victor upp. Nicole är ju i Norge och jobbar.


Anna och Erik kom klockan fem och då var det dags för en tidig middag. Familjen Nilson behövde åka redan sju då de sedan länge hade gäster inbokade över helgen.


När det var dags för efterrätt fick jag en med ett ljus i :)


Nu blev det ännu fler presenter. Från pappa fick jag en av Efva Attlings Love beads och av familjen Nilson fick jag en tur med luftballong. Det blir både nervöst och spännande.


Pappa åkte med Victor till Göteborg och tog sedan en Bolt hem till Lerum. Nu flyttar Anna och Erik in i friggeboden istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar