18 juni 2024

Lånat pappas bil

Det blev inte många foton tagna idag... Jag fick låna pappas bil och det är så skönt att ha bil ibland och kunna hinna uträtta lite mer. När jag gick upp till honom för att hämta den så noterade jag att kommunen varit och klippt bort allt sly runt våra närmaste trän i alla fall. Det var snabba ryck!


Det blev sedan ett första stopp på Allum där jag fixade händer och fötter inför midsommar. Fick även köpt en ny bikini. Älskar Evanette där man får fantastisk hjälp och de har alla möjliga modeller. Hann in på Ica också innan jag åkte hem. Det blev lunch och sedan återlämning av bilen. När jag skulle göra dagens träning - och ändå redan var hos pappa - så tog jag mig upp till träningsspåret i Riddarsten och sprang där. Det är upp halva vägen och ner halva så kanske inte superkul.

Michi är ute med kunder tre kvällar denna vecka. Ikväll var jag själv hemma och började kolla på de nya delarna av Bridgerton. Nu är det bara ett avsnitt kvar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar