16 september 2024

Fika hos Maru

I morse var jag hembjuden till min spansklärare Maru som bor i Verve Suites. Vi satt och pratade spanska i över en timme och jag kände mig så nöjd och utbrast: Wow, nu har jag pratat spanska så länge. Svaret blev: Tienes que practicar - Du måste träna. Ha ha. Nere på jorden igen. När jag promenerade hem var himlen väldigt mörk, men jag var hemma just som de första regndropparna började falla.


Promenerade förbi vår gamla lägenhet i Hijauan. Det känns fortfarande hemma.


På eftermiddagen blev det massor med jobb, men även bokat biljetter till Langkawi för helgen. Det får bli vanannan helg när vi är här så vi nyttjar det ordentligt.


Mariam skickade bild att hon har klippt gräsmattan nedanför oss. Det var otroligt högt när vi var där sist. Vem vet vad som döljer sig där... Köparna till Annas och Eriks lägenhet blev beordrade av sin advokat att gå dit och titta igen. Hur länge ska de hålla på. De vill ju flytta in i övermorgon..??? Lider riktigt med Anna och Erik. Mycket fokus på detta nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar