02 september 2024

En dag på kontoret

Idag var det dags med en tur till kontoret. Det är alltid skönt att komma dit och få sorterat in alla papper och kunna breda ut sig lite när man jobbar. Efter fem månader var det en hel del papper med tillbaka... Givetvis blev det sushi till lunch på Sushi Zanmai. De hade ändrat lite i menyn och det var mycket som såg gott ut.


När vi kom hem från jobbet gick vi ner till gymmet. Vi var inte där förrän efter sju och gick hem vid halvnio. Väldigt sent, samtidigt som det kändes väldigt bra att faktiskt orka gå dit och göra det man ska. Det röda bandet som jag köpt för att ha rätt motstånd luktar choklad. Alltså, man blir ju godissugen varje gång man tränar...

 

Fick förfrågan från Bokfabriken idag om att läsa en av deras nyutgivna böcker. Det är lite roligt att förlagen har lagt märke till min Instagram och att fler och fler av dem vill skicka böcker för läsning. Samtidigt blir det ju lite press om att jag bör läsa och recensera, därför ber jag aldrig om böcker för det räcker mer än väl med de jag får ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar