15 maj 2024

Sällskap av Pluto

Halvsju i morse var det någon som kom och slickade mig på handen och lade huvudet på sängen. Svansen gick i 100 kilometer i timmen. Fick försöka låtsas sova efter att ha tagit fotot och Pluto somnade om en liten stund. Vid åttatiden bar det av ut i skogen. Hur söt får man vara?


Härlig start på dagen med en promenad med Pluto.


Hittade fläderträd när jag gick. Kände på lukten att det måste finnas ett i närheten. Vi hann med en långpromenad till senare på dagen innan jag lämnade hem honom framåt tretiden.


Idag blev det inte mycket tid utomhus annars. Dags att fixa löner och mycket annat. Nästa vecka vet man ju inte riktigt vad som händer så bra att ligga lite i framkant.


På kvällen kom min roliga virkning fram. Nu hade jag med vadd från Sverige så att jag kan fortsätta.


Fredrik och Tuva skickade söta bilder. Tuva åker hem till Norge för att fira 17 maj och jag och Fredrik har en middagsdate imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar