14 februari 2012

Vi firar Nina som fyllt 50 och vårt besök är tillbaka

Efter det att vi kom hem från Hongkong har både jag och Michi känt oss lite risiga, som om en förkylning varit på väg. Idag kom febern krypande. Lotta hade dragit ihop tio tjejer som skulle fira Nina som just fyllt 50. Vi skulle träffas klockan 13 på Thai Odyssey för en timmes fotmassage. 


Massagen var jätteskön och jag till och med somnade till en stund, men blev varmare och varmare.



Här fick vi till ett lite gruppfoto på oss som var med på massagen. Jag, Lotta, Nina, Ulrika, Jeanette och så Mica liggande tvärs över.



Efteråt var det planerat med Afternoon Tea på Carcosa, men jag fick åka hem och krypa ner i sängen. Där blev jag sedan liggande.



Sandra och Rebecca hade kommit tillbaka från sin Langkawiresa sent igår kväll och hade varit en tur i Chinatown på morgonen för att köpa en bag. Vi gick till Kellys som har väskor i skinn, men både jag och Rebecca var rätt övertygade om att väskan hon kollade på där, inte var i skinn. Inte bra... På kvällen hade Anna ett femtontal kompisar här som sedan åkte in till Zouk med Yousof och en lite bättre skolbuss :) Själv sov jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar