02 juli 2017

Bergins på middag

Blåsten var tillbaka idag igen och vi satt inne och kurade lite. Jag läste ut Jo Nesbös senaste bok. De är bra men rätt otäcka.


Det blåste tio sekundmeter om inte mer i byarna. Michi åkte och handlade och släppte av mig i Solberga för dagens löprunda. Ibland kändes det som om jag knappt kom framåt i blåsten. Det blev motvind hela vägen. Jag var väldigt nöjd när jag var klar med mitt program.

På kvällen kom Birgitta och Kjell över till oss på middag. Vi åt Michis gravade lax och jag hade gjort dillstuvad potatis. Det känns så svenskt och är väldigt gott! Det blev en jättetrevlig kväll och vi fick äntligen bestämt datum för att åka ner och hälsa på dem i Nueva Analucia i oktober. Kul att få komma tillbaka till Spanien.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar