13 maj 2017

Hem till Kuala Lumpur

Hade lite otur med min medpassagerare inatt. En man som satt mycket bredbent och hade armbågarna långt in på min sida. När han sov hamnade han nästan på min axel och snarkade dessutom konstant i tolv timmar. Inte kul. Som tur är så är det väldigt ovanligt!


Hemma mötte jag två snygga killar: Michi och Lars Eriksson. Lalle har varit och hälsat på Michi i nästan tio dagar när jag var borta och han reser hem idag. Vi hann med en middag på japanska Enoshima.



Anna var hemma och passade idag på att först äta lunch med Victor och sedan åka in till stan och träffa farmor, farfar, Angelika och Stella. Stella fick dockorna jag köpt i Disneyaffären och hon gillade dem jättemycket. Kul! Anna hade köpt pussel till henne också. Nu fyller hon fyra den 21 maj. Så fort det går!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar