24 februari 2017

Till Langkawi

Dags igen att åka upp till Langkawi. Nu skall jag vara där tre dagar själv, vilken avkoppling! Tog flyget upp halvelva på morgonen.


Tänkte börja dagen med att träna och försökte sätta på airconden som helt lagt av. Fick öppna fönstren istället och när jag skulle stänga det igen så stod jag med handtaget i handen. Ingen bra start.


Tog mig upp på berget istället och fick mig en dos vacker utsikt.


Det hade tydligen varit världens oväder igår och vägen upp var helt förstörd igen.


På kvällen hade jag bjudit in Katie och Yvonne på middag. Det blev en jättemysig kväll!


En otroligt skön start på helgen!


Killarna fortsatte sin härliga skidresa även om de fick lite regn denna sista dag.


Anna, Nur och Julie hade också en härlig dag och hittade denna roliga bar som gjorde reklam för Husband Daycare Center...


Det blev också en fantastiskt god sju-rättersmiddag på en fiskmarknad där de bland annat fick testa val!


Nu är det snart dags för alla att resa hem igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar