28 oktober 2015

Anna-Karin lär ut hur man gör kort

Det blev snabba ryck efter pilatesklassen idag då jag hade 15 minuter på mig att äta frukost och duscha innan jag skulle iväg igen. Marika och jag åkte hem till Anna-Karin som lärde ut hur man gör egna kort, t.ex. gratulationskort.



Vi var sex tjejer plus Anna-Karin idag. De som kom var Anna-Lena, Lydia, Helen, Marika, Pia och jag.


Rätt som det var trodde vi att KL drabbades av en jordbävning och hela golvet började flytta sig och plattorna att resa på sig. Jätteläskigt!!! Anna-Karin sprang ner och kollade så att det inte var en spricka genom hela huset, men det visade sig att bara kaklet släppt, hur det nu kan göra det. När vi visste att faran var över, fortsatte vi glatt att pyssla...




Korten blev riktigt fina!










Fick också passat på att hämta upp de översatta betygen för två till av killarna på jobbet så nu är det snart dags att ta lite kontakt med immigration igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar