26 februari 2015

Till Ikea med Clara

Som alltid när det kommer gäster hit så blir det lite sovmorgon med tanke på tidsskillnaden. Vid elva blev det i alla fall frukost på balkongen.



Jag hade sedan lite ärenden att fixa och Clara åkte med mig till Ikea och the Curve. Där var det lejondans för att skrämma bort onda andar och välsigna butikerna. Trummorna dånade och vi var tvungna att gå och kolla lite.



Fick köra Michi till sjukgymnasten igen och idag stukade han foten när han var där. Man skulle ju tro att de övningar de visar skall vara lite säkrare... Clara och jag tog sedan en rundtur på condot och hon fastnade i gymmet en liten stund innan middagen. Amanda kom hit på middag så de fick en chans att träffas. Nu håller VM i längdskidåkning på och vi satt och tittade på damernas stafett där tjejerna tog silver. Grattis!




Det blev sedan bad i bubbelpoolen nere med Marika, Hans och Ellen. Fick en rolig artikel tillsänd mig på Whatsapp från Madeleine. När jag jobbade på Electrolux i Paris så hade jag ett par svenska jobbarkompisar som också var där på praktik. En av dem, Jonas är nu global vd för Manpower. Inte illa :) Kul att se vart gamla bekanta tar vägen.



Fastedag idag och var sååå trött på kvällen. Somnade sött väldigt snabbt. Nya tag imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar