26 april 2010

Variety show och grillkväll, 24 april

Idag var det skolans årliga Variety Show. Då har eleverna chans att uppträda med vad de vill utan att det är någon tävling. Numren kan bestå av allt möjligt från sång och musik till dans och till och med inspelade filmer.

Anna ställde upp som ett av femton nummer och sjöng Out here on my own ur Fame. Hon var andra numret efter pausen och hennes sång gick fantastiskt bra. Ett av hennes bästa framträdanden någonsin skulle jag nästan vilja säga. Ciccis pappa filmade och vi skall få en kopia och då kan jag kanske lägga ut det här på bloggen sedan.

Efter showen som slutade klockan åtta var vi hemma hos Lotta och Fredrik Krantz på grillkväll. Supergod middag med kött fråm hovleverantören Lucky Frozen!

När vi sedan var på väg hem så upptäckte vi efter ett tag att vi hade en fripassagerare. Michi körde och jag försökte fånga denna lilla passagerare på bild och det blev ju faktiskt riktigt bra.

Jag undrar vem som tittar på vem egentligen. Den lilla ödlan åkte med hela vägen hem till Hijauan så jag hoppas han inte behöver springa tillbaks hela vägen igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar