26 april 2024

Råbiff hos pappa

Denna gång har jag ingen bil så jag fick åka med pappa till Ica imorse och fylla på i kylen. Vi åkte också förbi Akademibokhandeln så jag kunde byta till mig en ny bok. Så mycket roligare att läsa fysiska böcker. Hemma blev det jobb fram till två då jag tog på mig joggingskorna och sprang ner till Nordic Wellness. Kunde köpa ett 10-kort så att jag fortsätter träna här. Det händer inte jättemycket på vikten, men jag tror att fett byts ut mot muskler så nu börjar man se lite resultat. Hårt arbete!! Gäller att vara i form till 60-årsdagen. Ha ha!


Promenerade upp till Ica Servett och handlade mjölk och smör som jag glömde i morse. Hämtade också ut ett paket med lite garn. Blev så sugen på att virka något kul. På kvällen var jag bjuden upp till pappa på råbiff. En tradition. Hann in till Helene och Thomas en sväng innan och krama om dem också.



Alltid lika mysigt att ses och ha massor att prata om. Mannen som har inspirerat mig till att läsa så mycket som jag gör. God mat är ju heller aldrig fel.


När jag promenerade hemåt så var himlen otroligt vacker över Aspen!


Michi träffade Anna och Andy i Kuala Lumpur och var på hot pot i Hartamas Shopping och på en hemlig bar i Damansara Heights.


Inte alls avundsjuk! Det är nackdelen med alla hem - man missar alltid något, samtidigt som man träffar så många överallt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar