23 maj 2017

Min 53-årsdag

Vaknade av tjusig sång från Michi och ett presentkort på en ny handväska. Det var ju en riktigt bra present med tanke på att min blev ryckt förra veckan.

Började sedag födelsedagen med ett träningspass med Sara. Tänkte att hon kanske skulle vara lite snällare nu när det var min dag, men tvärtom, det blev full fart i stället. Det är väl i och för sig det jag behöver.


När jag kom hem så hade Thelma varit ute och handlat och kom med en blombukett till mig. Så otroligt gulligt!


På kvällen hade Michi bokat restaurang och vi skulle till Hilton. Thelma fick ta ett foto på oss innan vi stack iväg.


Vi var lite tidiga så det blev en giftig drink och en öl i baren.


Vi gick sedan och åt på Chynna, den kinesiska restaurangen på Hilton.


Det blev så klart pekinganka, något vi båda älskar.


Vilken fantastiskt dag det varit. Första telefonsamtal, via Facetime, kom från Helene med familj. Så kul att se dem alla fyra. Nu ses vi snart på riktigt! Sedan ringde pappa, Anders, barnen,Madeleine och Jeanette. Det haglade också in hälsningar via sms, facebook och andra medier. Tala om boost med så många gratulationer. Att sedan ha fått äta en mysig middag med Michi på tu man hand gjorde ju inte dagen sämre :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar