21 februari 2017

Besök på Ikea

Fick ett litet uppdrag av en kompis i Sverige idag och det var att köpa med nötter hem från Malaysia. Roligt att kunna hjälpa till, helst med tanke på att jag fick hjälp med garnleverans en annan gång. Skönt när man kan hjälpas åt! Det blev en halv korg fylld :)



Senare på dagen blev det en tur till Ikea och inköp av ett skåp till jobbet. Vi behöver ett vi kan låsa och sätta alla våra gamla bokföringspärmar i. Det står fortfarande kvar mycket på det gamla kontoret. Leverans blir i morgon.



Fick också köpt en liten rund matta och tog ner en lampa från övervåningen som vi aldrig använder så nu har det blivit en riktigt mysig hörna i vardagsrummet!




Fick lite mer bilder från Chamonix idag och de ser ut att ha det bra. Idag var det första dagen av fyra i backarna. Fyra personer på snowboard; Fredrik, Victor, Mateo och Roberto (Mateos pappa). Michi och Victors pappa kör vanliga skidor.



Chamonix är känt för sina branta backar och det ser onekligen rätt brant ut. De lär väl känna det i benen imorgone.




Ett litet collage från dagen också:



Anna, Nur och Julie åkte till Island idag och skall vara där tills på söndag. De har hyrt bil och bokat in sig via airbnb. Nu väntar några fantastiska dagar även för dem.



Själv sitter jag här i min ensamhet i KL... och har det riktigt bra. Läser böcker på löpande band, får gjort massor både hemma och kontoret och njuter av att ha lite tid för mig själv. Det är alltid skönt, i alla fall i några dagar. Snart skall jag hem till Sverige också, så det är inte det minsta synd om mig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar