17 september 2016

Service av lilla Myvin

Inte lika roligt att gå upp tidigt i morse. Det var dags att serva den lilla Myvin på Perodua inne i Kuah. Jag hade tagit första servicetiden för att vara säker på att det inte blev förseningar. När jag satt och väntade började regnet strömma ner.


Efteråt var jag och lämnade in stolarna för att kläs om och och förhoppningsvis är de klara redan imorgon. När jag kom hem hittade jag Michi i bastun redan på morgonen!


Med tanke på det dåliga vädret tog vi oss en tur runt ön och gjorde lite ärenden. Michi behövde köpa lite borr och annat till huset.


På kvällen bestämde vi oss för middag på Brasserie då vi hört att de skall stänga. Mötte denna spännande skjuts på vägen... Alla sätt är bra...


Det blev en fantastisk kväll nere vid stranden. Maten och servicen var på topp och det känns verkligen trist att det här stället stänger. Här har vi firat nyår de senaste åren så nu får vi komma på nya planer.


Restaurangen kommer att finnas kvar, men flyttar in i landet och skall bli mindre och annan meny så det blir ju inte riktigt samma sak. Kul att vi hann med att njuta här en sista gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar